• Wil jij onze informatie, reisschema's en/of foto's gratis downloaden? Registreer je dan eerst GRATIS op dit forum van I Love Stedentrips.

Mijn naam is Guido

Guido

Moderator
Hallo,

Als eigenaar van deze website en dit forum even de spits afbijten! ?

Mijn Naam is Guido Damsteeg en eigenaar van I Love Stedentrips (ILS). Ik ben inmiddels 44 jaar oud, woon samen en heb een zoon van 15. Mijn hobby's zijn fotograferen, uren lang online naar bestemmingen zoeken, websites beheren en dit alles probeer ik samen te voegen op deze website. Naast ILS ben ik ook eigenaar van Rondreizen Noord-Amerika.

Ondanks vliegangst ben ik dol op reizen en vooral korte reizen zoals stedentrips. Bij lange reizen wil ik graag rondreizen, ik hou van bezig blijven onderweg. Inmiddels heb ik in Europa diverse steden bezocht zoals Londen, Parijs, Barcelona en Rome. Ik vind het ook gaaf om steden in Amerika te bezoeken en ben o.a. in Miami, Las Vegas, Los Angeles en San Francisco geweest.

Zoals je nu weet lees ik graag jullie ervaringen en kan je me alles vragen. Het liefst in een forum, zodat we meteen anderen kunnen helpen, maar een privé bericht mag ook.

Groetjes,
Guido
 
Bovenaan