• Wil jij onze informatie, reisschema's en/of foto's gratis downloaden? Registreer je dan eerst GRATIS op dit forum van I Love Stedentrips.

Drone gebruiken bij je stedentrip?

Guido

Moderator
Omdat al mijn reizen zijn geannuleerd die ik de eerste 4 maanden van 2021 zou maken heb ik van het bespaarde geld een drone gekocht. Uiteraard mag je op veel plaatsen niet vliegen met een drone. Helemaal niet met de nieuwe EU-richtlijnen die 1 januari 2021 zijn ingegaan.

Ik heb een DJI Mavic MINI 2 gekocht die 249 gram weegt. Hierdoor heb je in ieder geval geen papieren nodig. Wel moet je jezelf aanmelden als exploitant van een drone wat ik gedaan heb.

Nu de hamvraag. Zijn er mensen die een drone gebruiken om een stedentrip te filmen en fotograferen? Ik ben erg benieuwd naar jullie reactie!​
 

Guido

Moderator
Inmiddels heerlijk aan het oefenen en het lijkt erop dat er niet heel veel mag in de grote steden. Hopelijk blijft er genoeg over om fraaie beelden te maken!

Afgelopen weekend geoefend in de buurt van Zaandam. Op de onderstaande foto één van de molens bij de Zaanse Schans. Prachtig tussen de witte weilanden! :love:

149374271_3791671994210043_4681265964946034684_o.jpg
 
Bovenaan